A recepciós hölgyektől udvariasabb, barátsagosabb hangnemet és jóval több segítőkészséget várnék (ilyen színvonalú hozzáállást egy állami intézményben is megkapok, egy magán orvosi intézményben már a recepció is az ellátás színvonalát kéne hogy tükrözze).
Az alvállalkozó szakemberektől (?) nagyobb precizitást várnék (pénteki vizsgálat után a leletet vasárnapi napon még mindig nem találtam az online rendszerben)!
A fülész doktornő tympanometriás vizsgálat után komplex audiológiai kivizsgálást javasolt. Az ezt végző doktor majd' 1 órás várakoztatásunk után csak egy ismételt tympanometriás vizsgálatot végzett, ugyanazt a diagnózist felállítva, amelyet 2 nappal előtte már megkaptunk, újabb 4 ezer forintért, és visszairányított a doktornőhöz.
Kissé szervezetlen benyomást kelt az egész, amely szervezetlenséget a páciens pénztárcája bánja.