A recepciósokra nagy nyomás nehezül, ha nap mint nap azzal kell megbírkózzanak, hogy a csúszások miatt hívogatják a pácienseket, hogy tudnak -e később érkezni. A csúszásokról nyilván nem ők tehetnek.
Nos, évenkénti kontrollra járok Önökhöz. Amit már 3 éve hiányolok, hogy értesítsenek, küldjenek emlékeztetőt. Régen ez a szolgáltatás működött... A tavalyi alkalommal is több mint egy órát kellett várnom. Rendben, gondoltam néha lehet ilyen. Azonban a mostani látogatásom alkalmával a várakozási időt sikerült feltornászni két órára! Itt valamai nem jól működik... Többen is hangot adtak ennek, a recepciós felvilágosította a várakozókat, hogy nem lehet tudni, hogy az adott anyajegyszűrő időpontra olyan páciens jön -e, aki nem fér bele a 20 perces sávba és ezért a csúszások. Kérem, ha már régóta fennáll egy ismert probléma, akkor miért nem tesznek ellene? Szerintem ez a legnagyobb probléma. Azon a napon amikor voltam Önöknél elég sok rendszeres pácienst elveszíthettek... A probléma az, hogy nem tudják mennyi időt vesz igénybe a vizsgálat. Írják ki az oldalon, hívják fel telefonon az időpontra jelentkezőket, kérdezzék ki őket! Tegyék közzé, hogy amennyiben20-30-40 darab anyajegynél több van, illetve első alkalommal jönnek a rendelésre azt jelezzék! Ha ilyen páciens jelentkezik, akkor csak dupla időpontos foglalást engedélyezzenek!
Aztán a következő dologgal szembesültem a rendelőben: Szántó Hajnalka doktornőnek nehezen ment az anyajegszűrés, legalábbis ami a videódermatoszkópot illeti. Amikor az orvos a készülék használata közben megkérdezi az asszisztenst, hogy "Hogyan is kell ezt a funkciót használni?" - akkor az számomra nem hiteles. Nem ezzel a készülékkel végez az orvos nap mint nap vizsgálatokat? Nekem úgy tűnt, hogy nem...